Sexi..

Här kommer en bild på mig när jag är osminkad och ser extremt fräch <-- (stavning) Ut. Not!. Men tänkte att ni skulle få se mig nartulig, ej fejk. Haha!  Titta och njut..
Hahaha måste bara berätta vilket jävla drama det var i fredags på min praktik. För er som inte vet vad jag praktiserar som, så är de på äldreboeende i en månad. Det var en fitt käring som jobbade där som ba skälde ut mig så från ingen stans och va extremt tyken. Vad har jag gjort henne tänkte jag. Hon är typ från något konstigt land och kan inte snacka ren svenska.. Ja ba, eeh ta't lungt. Hon fortsatte skrika med sin underbara brytning av svenska och arabiska eller något. Hahaha men min reaktion va ju inte okej.. jag blev så frustrerad att jag började lipa.. hahah inte likt mig.. jag som altid försvarar mig till in i det sista.. men nej, jag hade mens eller något och tårarna bara rann.. Sedan stack jag bara där ifrån och smällde i dörrarna.. Det var som om man var barn igen, va helt hjälplös. haha.. Men va fan, ska dit imån och sätta den där kärringen på platts..
//Izabella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0