A good day!

Hej hej, Idag är det en BRA dag. Jag känner mig typ lycklig. OCH snart är det påsk också. Wiii!  Jag typ blir ett monster när jag får godis i påskägg. Jag ba, FLYTTA PÅ ER JAG SKA HA ALLA PÅSKÄGG. HAHA. Grrr på påsken.
Idag vaknade jag upp med solen skinande i mina ögon, det va najs, har inte kännt det på ett tag nu. GAAH, Älskar vår! I feeel soo goood!
I morse åkte familjen till Ullared, och jag fick inte följa med:( HAHA typ utstött i min familj.. NÄÄ men jag skulle jobba och så, då fick dom åka utan mig.. ;)
Detta bestälde jag av dom iaf:
  • Nivea, sminkbortagning
  • Jabu'she Ansiktskräm för känslig hud.
  • 7 st gravid test
  • Stringtrosor
  • Hårfärg
  • En hemlis som jag inte kan skriva nu för denna personen kan maby lässa detta, haha!
Det är BILLIGT och BRA på ullis. Dessa grejer är ett mååste att ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0